Login
💚 Welkom
Bloemist maar nog geen klant?
Geen bloemist maar wel fan van mooie bloemen? www.lokalerflorist.de
Login
mobile-menu
Banner bloemen
Auteur: Mark Pakvis

Werken bij Heyl

Geeta Vohra (29) werkt nu meer dan 3 jaar bij Heyl op de klantenservice afdeling. Binnen deze 3 jaar heeft ze veel meegemaakt. ‘Het bedrijf is enorm gegroeid sinds ik hier werk, we zijn verhuisd naar een nieuw groter pand met de nieuwste technieken waardoor we nog meer zijn gegroeid. Ook is het bedrijf gegroeid in het aantal medewerkers en zijn we constant opzoek naar nieuwe collega’s. Al deze ontwikkelingen hebben veel invloed op onze afdeling, waardoor er geen werkdag hetzelfde is.’

De afdeling klantenservice bestaat uit 6 vrouwelijke collega's van verschillende leeftijden en verschillende karakters, ieder met haar eigen sterke punten. Een eigenschap delen ze met elkaar, ze zijn erg behulpzaam en staan altijd klaar voor de klanten. ‘Behulpzaamheid is erg belangrijk op onze afdeling. Het is niet alleen belangrijk om behulpzaam te zijn naar de klant, maar ook naar elkaar en onze andere afdelingen. Op deze manier zorgen wij met zijn allen voor een positieve afsluiting met de klant. In de meeste gevallen kan ik de klant zelf helpen, in sommige gevallen stuur ik de vraag door naar een andere afdeling, bijvoorbeeld inkoop of boekhouding. Uiteraard behandel ik ook klachten, ook dat hoort bij mijn werk.’

Geeta komt zelf uit Duitsland, net als haar collega Melanie. Hun achtergrond zorgt voor meer inlevingsvermogen in de Duitse klanten. ‘De Duitse mentaliteit is toch anders dan de Nederlandse, wij kunnen ons beter inleven in de reacties van klanten. Wij begrijpen ze beter. Zo kunnen we onze Nederlandse collega’s helpen met het zoeken naar de juiste reactie naar een klant.’

‘Het contact met de klanten in alles behalve oppervlakkig,’ vertelt Geeta, ‘de klanten zijn zeer vertrouwd en kennen onze firma erg goed. De communicatie is vaak informeel en erg vriendelijk. Veel klanten kennen ons bij naam of herkennen ons aan onze stem. Uit dit contact haal ik veel voldoening omdat je bouwt aan een echte band met de klant'.

Hiernaast houdt ze van de uitdaging binnen haar functie die gelukkig is makkelijk te vinden in de bloemen-en plantenbranche. ‘We handelen in verse goederen, de beschikbaarheid is beperkt. Samen met de inkopers zorgen we er voor dat last minute aanvragen ook mogelijk gemaakt worden.’

Alles bij elkaar maakt het een dynamische en drukke baan. ‘Ik ben graag bezig en hou niet van stilzitten, daarom past deze baan goed bij mij. Ook de leuke bedrijfsfeesten en bedrijfsuitjes zijn altijd erg gezellig, dit is zeker een leuke bijkomstigheid 😉.’

Gepubliceerd op 30-08-2021, Laatste aanpassing 04-12-2024
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen van Blumengroßhandel Heyl