Onze service
Is uw winst!
Wat wij bieden
Gebruiksvriendelijke webshop
Het is belangrijk dat u weet wat u koopt, daarom updaten wij continu de foto’s van onze producten in onze webshop. Hiernaast bieden wij een duidelijk overzicht van onze highlights, aanbiedingen en tips. Wilt u uitleg over onze webshop? Klik dan hier.
Persoonlijk contact
Om de bloemist optimaal te kunnen bedienen is persoonlijk contact nodig. Wij vinden het erg belangrijk dat de bloemist het aangeeft wanneer er hulp nodig is of als er een product niet naar zijn of haar verwachting voldoet. Bespreek dit met ons zodat we samen kunnen kijken naar een gepaste oplossing. Bekijk hier welke persoon u kan helpen met uw vraag.
Kassasystemen en uw eigen online shop
Onze dochteronderneming Kyria biedt extra services op gebied van digitalisering, zoals kassa systemen en de mogelijkheid om uw eigen online shop te starten op het platform; Lokalerflorist.de. We helpen u graag de digitale stap te maken. Klik hier voor meer informatie over de services van Kyria.
Product informatie & inspiratie
Houdt onze website en social media kanalen in de gaten voor informatie en inspiratie over onze producten!
Onze beloftes
We vinden het belangrijk om een vers product, in welke oplage dan ook, op de afgesproken tijd te leveren. Dit zijn onze beloftes:
3 keer per week (dinsdag, donderdag en zaterdag) de mogelijkheid om een levering te ontvangen.
De mogelijkheid om op maandag, woensdag en vrijdag tot 17 uur te bestellen en de volgende ochtend de producten in de winkel te hebben, direct geleverd vanuit Nederland.
Een gebruiksvriendelijke webshop.
Minimale afname per stuk is bij ons mogelijk.
Kleine verpakkingseenheden..
Een zeer goede prijs-prestatieverhouding (ontdek het zelf).
Een goed bereikbare klantenservice die u indien nodig tegemoet zal komen.