Nieuw logo
Alles en iedereen is voortdurend in beweging om mee te gaan met de tijd en zich te blijven ontwikkelen zodat ze uiteindelijk niet achterblijven. Belangrijk is om tijdens deze ontwikkelingen dicht bij jezelf te blijven en samen te werken met heel je team, met een gemeenschappelijke visie. Het logo is een visuele weerspiegeling hiervan.
Optimale logistiek is onmisbaar om de klant goed te kunnen bedienen zodat we onze slogan waarmaken, Unser Service ist Ihr Gewinn! We zijn pas tevreden als alle producten netjes en op tijd zijn geleverd.
Ons doel is om dit op de meest efficiënte wijze uit te voeren. Ons logo zou dit moeten reflecteren. Daarom hebben we ervoor gekozen om onze naam: Bloemenhandel W.K. Heyl jr. b.v., te ontwikkelen naar een wat praktischere versie: Heyl.
De vormgeving is goed te herkennen uit het oude logo. De bloem en de kleuren zijn nog gelijk, alleen de naam is ingekort met een wat moderner tintje. Kort maar krachtig, klein maar fijn, hoe je het ook wilt noemen. Zo blijven we dicht bij onszelf maar gaan we wel mee met de tijd 😉💚.