Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:
Content Creator (Marketeer)
(24 uur)Wat ga je doen?
Als content creator (marketeer) ben je een onderdeel van het commerciële team en werkzaam in het marketing vakgebied. Binnen ons gehele team heeft iedereen zijn eigen specialisatie maar wel met als gezamenlijk doel: het vergroten van de naamsbekendheid en bijdrage leveren aan de groei van Heyl. Als content creator (marketeer) bezit je uitstekende communicatieve vaardigheden en krijg je energie van lekker creatief bezig zijn. Je bezit alle skills om bijvoorbeeld goede teksten te schrijven, gave merchandise & goodies te ontwerpen, afbeeldingen, video’s en infographics te maken. Op die manier maak je de website/shop, mailingen en brieven nog aantrekkelijker voor onze (potentiële) klanten en weet je bij te dragen aan het realiseren van de afdelingsdoelstellingen.
De werkzaamheden omvatten onder andere;
- Ontwikkelen, creëren en publiceren van on- & offline content voor onze (digitale) kanalen, gericht op zowel (potentiële) klanten als ook collega’s.
- (Interne) uitingen professionaliseren middels onze huisstijlgids.
- De zichtbaarheid vergroten en fleurig houden van onze socials.
- Jaarlijks verrassend kerstpakket voor de klant bedenken en maken.
- Website, webshop en nieuwsberichten onderhouden.
- Opzetten van opvallende, creatieve uitingen en acties.
- Blogs maken, hiervoor haal je proactief informatie op.
- 4 keer per jaar interne nieuwsbrief maken.
- Werkenbijheyl.nl onderhouden.
Het commerciële team bestaat uit een team van 18 collega’s, waarvan 3 binnen het marketing vakgebied.
- Minimaal MBO werk- en denkniveau, met een opleiding in de richting van marketing of communicatie of met minimaal 3 jaar ervaring met content creatie.
- Kennis van grafische programma’s zoals Adobe Creative Cloud.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Beheersing van de Duitse taal en kennis van Duitse gebruiken en gewoonten zijn een pré.
- Ervaring met/kennis van bloemisten is een pré.
- Je weet met e-mail marketing en socials ons merk te versterken.
- Je bent creatief én kan goed omgaan met andere inzichten.
- Je bent communicatief en weet anderen mee te nemen.
- Je bent dienstbaar.
- Je hebt oog voor detail en werkt nauwkeurig.
- Je kan focus houden (ondanks dat je zeer diverse opdrachten hebt.)
- Een leuke baan bij een innovatief en maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemenbranche.
- Een salarisschaal die begint bij €2600 bruto per maand en eindigt bij € 3200 bruto per maand o.b.v. 40 uur. Afhankelijk van kennis en ervaring.
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
- 25 vakantiedagen.
- 8% vakantiegeld.
- 1% eindejaarsuitkering.
- Collectieve pensioenregeling.
- Laptop en telefoon van de zaak.
- Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
- Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine.
- Actieve personeelsvereniging en jaarlijkse bedrijfsuitjes.
- Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.
- Veel ruimte voor je eigen inbreng en creativiteit.
Solliciteren?
Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.
Wil je graag eerst wat extra informatie?
Bekijk dan onze website www.werkenbijheyl.nl of je kan ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.
PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor de klanten en medewerkers!