Login
💚 Welkom
Bloemist maar nog geen klant?
Geen bloemist maar wel fan van mooie bloemen? www.lokalerflorist.de
Login
mobile-menu
Heyl - Venus 375

Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:

Teamleider Klantenservice

36-40 uur

Wat ga je doen?
Als Teamleider Klantenservice bevind je je in het Commerciële team en geef je dagelijks leiding aan de medewerkers Klantenservice. Jouw afdeling is het eerste aanspreekpunt voor onze klant. Een van jouw doelen als teamleider is om ervoor te zorgen dat het team de werkzaamheden zonder problemen kan uitvoeren. Daarnaast weet je er ook voor te zorgen dat je medewerkers in een prettige en ontspannen sfeer hun werk kunnen doen. Op de afdeling draai je zelf mee en ben je voor je collega’s binnen het team het eerste aanspreekpunt.

De werkzaamheden omvatten onder andere:

  • Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op de afdeling.
  • Door jouw pro actieve houding en inzicht in de werkprocessen, kan jouw  team zorgeloos de werkzaamheden uitvoeren. 
  • Jij coacht en stuurt medewerkers bij, denk aan motiveren, complimenteren en het voeren van de personeelsgesprekken.
  • De administratie m.b.t. ziekmelding, personeelsplanning en gewerkte uren, verwerk je in de daarbij behorende systemen.  
  • Jij bent de intermediair tussen afdelingen en jouw leidinggevende, daarvoor vindt er geregeld overleg plaats.

Het Klantenservice team bestaat uit 6 ervaren medewerkers.

Wat breng je mee?
  • HBO werk- en denkniveau aangevuld met leidinggevende kwaliteiten.
  • Je hebt een goede beheersing van de Duitse en Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je zet altijd net even dat extra stapje voor je klanten en medewerkers.
  • Je vindt makkelijk je weg in diverse software applicaties en je hebt inzicht in de processen, zoals bij Heyl plaatsvinden.
  • Je bent stressbestendig en denkt in oplossingen.
Wat bieden we jou?
  • Een leuke baan bij een innovatief en maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemenbranche.
  • Een salarisschaal die begint bij € 3.700,- bruto per maand en eindigt bij € 4.100,- bruto per maand o.b.v. 40 uur. Afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
  • 25 vakantiedagen.
  • 8% vakantiegeld.
  • 1% eindejaarsuitkering.
  • Collectieve pensioenregeling.
  • Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
  • Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine.
  • Actieve personeelsvereniging en jaarlijkse bedrijfsuitjes.
  • Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.

Solliciteren? 
Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.   

Wil je graag eerst wat extra informatie?
Bekijk dan onze website www.werkenbijheyl.nl of je kan ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.

PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor de klanten en medewerkers! 

Solliciteer direct:

Vragen?
Stel ze aan Robin!

Robin HR
Meld je aan voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuws en ontwikkelingen van Blumengroßhandel Heyl