Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:
Facilitair medewerker
(12-20 uur per week)Wat ga je doen?
Als Facilitair Medewerker zorg jij ervoor dat onze werkplekken schoon en netjes zijn en dat onze medewerkers dagelijks kunnen genieten van een lekkere en gezonde lunch.
De werkzaamheden omvatten onder andere:
- Schoonhouden van de keuken, kantine, toiletruimtes, kantoor en werkplekken.
- Het legen van prullenbakken op alle afdelingen en het zorgen voor een nette omgeving.
- Voorbereiden en verzorgen van de dagelijkse lunch in buffetvorm voor onze medewerkers.
- Tafels dekken en zorgen dat de kantine na de lunch weer spic en span is.
- Wekelijks, in samenwerking met collega's, een lekkere snack voor de vrijdag bedenken.
- Inventariseren en bestellen van boodschappen voor de lunch.
Je werkt in een klein, hecht en ervaren team van 3 enthousiaste medewerkers.
- MBO werk- en denkniveau.
- Certificaat Sociale Hygiëne en HACCP is een pré.
- Werkervaring in soortgelijke functie is een pré.
- Je hebt een hands-on mentaliteit, je bent proactief en je houdt van aanpakken.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Een leuke baan bij een innovatief en maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemenbranche.
- Uren en dagen in overleg te bepalen.
- Een salarisschaal die begint bij € 2.400 bruto per maand en eindigt bij € 2.600 bruto per maand o.b.v. 40 uur. Afhankelijk van kennis en ervaring.
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
- 25 vakantiedagen.
- 8% vakantiegeld.
- 1% eindejaarsuitkering.
- Collectieve pensioenregeling.
- Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
- Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine.
- Actieve personeelsvereniging en jaarlijkse bedrijfsuitjes.
- Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.
Solliciteren?
Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.
Wil je graag eerst wat extra informatie?
Bekijk dan onze website www.werkenbijheyl.nl of je kunt ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.
PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor de klanten en medewerkers!