Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:
Gastvrouw/ Gastheer
(25 uur per week)Wat ga je doen?
Als Gastvrouw/Gastheer zorg jij ervoor dat onze medewerkers kunnen genieten van een lekkere en gezonde lunch en dat onze werkomgeving er netjes en verzorgd uitziet. De werkzaamheden zijn maandag t/m vrijdag van 10:00 uur tot 15:00 uur.
De werkzaamheden omvatten onder andere:
- Voorbereiden en verzorgen van de dagelijkse lunch voor onze medewerkers.
- Schoonhouden van de keuken en de kantine.
- Je maakt de koffieapparaten schoon en vult deze bij.
- Inventariseren en bestellen van boodschappen, koffie en schoonmaakbenodigdheden.
- Voorbereidingen treffen voor vergaderingen.
Je werkt zelfstandig maar bent onderdeel van het facilitaire team. Dit team bestaat uit 3 medewerkers en houdt zich bezig met het schoonhouden van de andere ruimtes bij Heyl
- MBO werk- en denkniveau.
- Je hebt een hands-on mentaliteit, je bent proactief en je houdt van aanpakken.
- Je kan goed zelfstandig werken en bent stressbestendig.
- Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
- Certificaat Sociale Hygiëne en HACCP is een pré.
- Werkervaring in de horeca of een soortgelijke functie is een pré.
- Een leuke baan bij een innovatief en maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemenbranche.
- Een salarisschaal die begint bij € 2.400 bruto per maand en eindigt bij € 2.650 bruto per maand o.b.v. 40 uur. Afhankelijk van kennis en ervaring.
- Reiskostenvergoeding van € 0,23 per km.
- 25 vakantiedagen.
- 8% vakantiegeld.
- 1% eindejaarsuitkering.
- Collectieve pensioenregeling.
- Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
- Actieve personeelsvereniging en jaarlijkse bedrijfsuitjes.
- Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.
Solliciteren?
Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.
Wil je graag eerst wat extra informatie?
Bekijk dan onze website www.werkenbijheyl.nl of je kunt ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.
PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor de klanten en medewerkers!