Wij zijn Heyl. Samen met ons hele team zorgen wij ervoor dat de Duitse bloemist elke dag voorzien is van bloemen, planten en accessoires. Hiermee ondersteunen we de lokale bloemist zodat zij hun klanten kunnen voorzien van prachtige creaties voor elke gelegenheid. Onze producten verbinden mensen. Om dit mogelijk te maken organiseren wij ons hele bedrijfsproces op de meest efficiënte manier. Onze slogan is dan ook 'Unser Service ist Ihr Gewinn'. We hebben ons succes te danken aan de kennis, kunde en motivatie van onze medewerkers van alle afdelingen. Wij zijn een groeiende organisatie en zijn op zoek naar een:
Werkstudent administratie
8-20 uurWat ga je doen?
Ben je bezig of klaar met een mbo of hbo-opleiding in de financiële richting en wil je daarnaast alvast werkervaring opdoen? Dan is de functie van administratief medewerker bij Heyl iets voor jou! Je krijgt de kans om deel uit te maken van het financiële team, bestaande uit 5 collega’s van de gedeelde afdeling administratie en personeelszaken. Je komt terecht in een hecht team waar naast hard werken en een goede samenwerking, ook ruimte is voor gezelligheid. Als administratief medewerker ben je betrokken bij de financieel administratieve processen binnen ons bedrijf en houd je je bezig met diverse ondersteunende financieel administratieve taken en werkzaamheden.
De werkzaamheden omvatten onder andere:
- Voorbereiden van in- en verkoopfacturen, kas en banken.
- Betalingen klaarzetten in het banksysteem.
- Aanmaken en verwerken van betalingen en incasso’s.
- Debiteuren en crediteuren beheer.
- Verzorgen van de omzetbelastingaangiften en loonheffingen.
- Uitvoeren van periodieke werkzaamheden en interne controles.
- Voorbereiden van rapportages en overzichten.
- Ondersteunen bij de maandafsluiting en voorbereiding van de jaarrekening.
- Je bent bezig met of hebt een afgeronde mbo of hbo opleiding in een financieel/economische richting.
- Je hebt 0-3 jaar ervaring in een financieel administratieve functie.
- Je hebt kennis van MS Office en met name Excel.
- Je bent nauwkeurig en zorgvuldig.
- Je bent communicatief vaardig en kan snel schakelen.
- Je bent nuchter en houdt wel van een beetje humor.
- Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift.
- Een leuke bijbaan bij een innovatief en maatschappelijk betrokken bedrijf in de bloemenbranche.
- Begeleiding en ondersteuning die je nodig hebt om te groeien in je rol.
- Wekelijks een mooie bos bloemen mee naar huis.
- Dagelijks een lekkere en gezonde lunch in onze frisse en gezellige bedrijfskantine.
- Fijne en veilige werkomgeving in een mooi kantoorpand.
- Actieve personeelsvereniging en jaarlijkse bedrijfsuitjes.
- Volop kansen om mee te groeien en jezelf verder te ontwikkelen binnen ons informele en gezellige familiebedrijf.
Salaris per uur all-in (inclusief vakantiegeld, vakantiedagen, reiskosten en pensioenpremie):
- 16 - 17 jaar € 10,00
- 18 jaar €11,00
- 19 jaar € 12,00
- 20 jaar € 14,00
- 21 jaar € 16,50
Solliciteren?
Enthousiast geworden? Solliciteer dan snel via het formulier op onze website of door je CV te mailen naar personeelszaken@heyl.nl.
Wil je graag eerst wat extra informatie?
Bekijk dan onze website www.werkenbijheyl.nl of je kan ook even contact opnemen met Robin de Mooij (Hoofd Personeelszaken) via 0174 - 67 19 00.
PS: We vinden het niet fijn als we worden gebeld of gemaild voor acquisitie voor onze vacatures. We zetten onze tijd liever in voor onze klanten en medewerkers